Ingredientele unui logo perfect
Cand spunem ca un LOGO DESIGN este realizat bine?
Cand vorbim despre un logo/sigla reprezentativa al unei firme sau al unui proiect ne referim la un simbol distinct, desenat manual, pe comanda, dupa anumite cerinte. Logo-ul este o parte importanta a procesului de branding si face trimitere in mod direct sau indirect la serviciile oferite, explicand in mod sumar obiectul activitatii,
Dar totusi cum putem aprecia daca am primit serviciile la calitatea asteptata , nefiind in domeniu si neavand un “ochi antrenat”? In cele ce urmeaza vom enumera si exemplifica cateva din cele mai importante aspecte de care trebuie sa tinem cont pentru a face o evaluare corecta.
1. Atunci cand la o simpla cautare pe “Google Images” nu regasim logo-ul primit este clar un semn rau. Regasirea in motoarele de cautare a lucrarii primite, ne spune clar ca cei resposabili pentru logo-ul dumneavoastra au ales calea usoara, de a redesena sau a copia pur si simplu elemente grafice de pe net.
2. Un bun semn de professionalism este cand design-ul se potriveste perfect aplicat fiind pe toate tipurile de fundal (inchis, deshis, colorat) Va oferim un exemplu ideal de potrivire :
3. Atentia la detalii. Cand curbele desenului sunt line, fara multe noduri, imperfectiuni sau linii neuniforme tragem concluzia ca cel ce realizeaza logo-ul ofera atentie la detalii si este inzestrat cu o mana buna. In desen este necesara o anume centrare si simetrie a obiectelor. Liniile logo-ului facute cat mai dintr-o bucata ajuta mult in viitor pe partea de imprimare buna a logo-ului pe diverse suprafete.
4. Cei ce sunt la inceput de drum sau doar sunt superficiali in modul de executie al unui logo, vor pune mai mult accent pe partea de desen decat pe text. Potrivirea desenului cu textul poate fi mai complexa decat pare si un bun indiciu de profesionalism al graficianului. Noi cei de la echipa Best Logo Romania oferim clientilor nostri, pe langa conceptele de design distincte si o multitudine de fonturi de text stilizate si adaptate cerintelor din comanda.
5. Intoducerea unor elemente grafice cu dublu inteles si semnificatie. Transmiterea indirecta a unor mesaje legate de produsele sau serviciile prestate de catre client reprezinta clar un marker de professionalism din partea celui ce se ocupa de acest aspect.
6. Regasim combinatii cromatice bune. Nu exista o lege in privinta numarului de culori ce trebuiesc folosite in conceperea unui logo insa graficienii Best Logo prefera combinatii de maxim 3 culori care sa se imbine armonios si sa se asorteze cu textul asociat. Va prezentam cateva din combinatiile de culori recomandate: